A márka-honlap fontos része a márkaépítésnek. Csábítja és megerősíti a fogyasztót. Informál és hatással van. Melyik a legszebb ásványvíz márka-honlap?
Közösségi portálok ereje
Érdemes kihasználnunk a szociális média erejét: indítsunk blogot, hirdessük több portálon, valamint hozzunk létre a nagyobb közösségi portálokon azonosítókat, így hatékonyan elérhetjük célcsoportunkat. Már ha meg tudjuk pontosan határozni, kik is ők.
A legújabb tapasztalatok azt mutatják, hogy az internetes felületek kihasználása megfelelő kombinációban képes arra, hogy a potenciális vásárlókat megszólítsa. Ehhez azonban részletesen körül kell írnunk, kik azok, akiket el szeretnénk érni, és a szokásaikat alaposan fel kell térképeznünk. Ezek után érdemes indítani egy blogot, a termékünkhöz vagy szolgáltatásunkhoz kapcsolódó témakörben, és néhány jól kiválasztott honlapon ezt meghirdetni. Még hatékonyabbak lehetünk, ha az ismert és elterjedt közösségi portálokon, mint a Facebook, Myspace, illetve hazánkban az iwiw és a myvip, is létrehozunk egy saját felületet, amellyel akár több ezer embert is elérhetünk. Mindezek nagy előnye pedig, hogy ingyenesek, csupán az időnket kell rászánnunk a tartalmak rendszeres frissítésére.