A legújabb tapasztalatok azt mutatják, hogy az internetes felületek kihasználása megfelelő kombinációban képes arra, hogy a potenciális vásárlókat megszólítsa. Ehhez azonban részletesen körül kell írnunk, kik azok, akiket el szeretnénk érni, és a szokásaikat alaposan fel kell térképeznünk. Ezek után érdemes indítani egy blogot, a termékünkhöz vagy szolgáltatásunkhoz kapcsolódó témakörben, és néhány jól kiválasztott honlapon ezt meghirdetni. Még hatékonyabbak lehetünk, ha az ismert és elterjedt közösségi portálokon, mint a Facebook, Myspace, illetve hazánkban az iwiw és a myvip, is létrehozunk egy saját felületet, amellyel akár több ezer embert is elérhetünk. Mindezek nagy előnye pedig, hogy ingyenesek, csupán az időnket kell rászánnunk a tartalmak rendszeres frissítésére.
Forrás: http://www.huffingtonpost.com/patricia-handschiegel/the-new-power-girls-what_b_247434.html